středa 22. července 2015

Kešu-kokosové energetické kuličky

Ve dnech, kdy chodím na trénink, si do práce vždy chystám svačinu, abych pak na tréninku nešilhala hlady a třeba ten kettlebell nehodila někomu na nohu. Nejčastěji si dávám banány a oříšky a nebo právě energetické kuličky. O dobré kuličky jsem se snažila již hodně krát a dnes vám díky této dlouhé a strastiplné cestě plné dobrých, ale ne úžasných kuliček, můžu představit TY jedinečné koule nabité energií. V receptu používám datlovou pastu, která se dá koupit v orientálních obchodech (já ji kupuji v arabské večerce) nebo se dá vyrobit rozmixováním datlí s trochou vody. 


Ingredience:

40g kešu oříšků
190g datlové pasty
100g strouhaného kokosu
10g holandského kakaa
10g konopného proteinu

Postup:


  1. Kešu oříšky nasekejte na drobné kousky.
  2. Všechny ingredience smíchejte dohromady a ručně důkladně propracujte.
  3. Z výsledné směsi můžete dělat kuličky, nebo ji důkladně vtlačte do hranaté misky s plochým dnem, nechte odpočinout v lednici a poté nakrájejte na jednotlivé tyčky.

Dobrou chuť!

1 komentář:

  1. Vypadají skvěle! :) Takové kuličky (nebo tyčinky) už mám dlouhou dobu v plánu si vyrobit. Vždy jsem si kupovala tyčinky od Lifefoodu nebo Bombus na svačinku, ale když si to člověk vyrobí doma sám, tak to vyjde mnohem levněji. Datle doma mám, kokos taky, protein taky, nepražené kakao taky.. Hurá jde se na to! :D

    OdpovědětVymazat